قیمت کلاس کیک پزی در تهران

آموزش کیک کافه ای
آموزش  کیک های عصرانه کافه ایی
مارس 3, 2024
آموزش خمیر ایتالیایی
آموزش خمیر ایتالیایی
مارس 29, 2024
آموزش کیک کافه ای
آموزش  کیک های عصرانه کافه ایی
مارس 3, 2024
آموزش خمیر ایتالیایی
آموزش خمیر ایتالیایی
مارس 29, 2024

قیمت کلاس کیک پزی در تهران

قیمت کلاس کیک پزی در تهران

قیمت کلاس کیک پزی در تهران

قیمت کلاس کیک پزی در تهران
قیمت کلاس کیک پزی در تهران

اگر علاقمند کیک پزی و شیرینی پزی در تهران- tehran باشید و بخواهید در دوره های آموزش کیک پزی تهران شرکت کنید برایتان قیمت کلاس کیک پزی مهم می شود. و آنچه که شاید مشاهده کنید قیمتهای مختلف آموزش کیک پزی است . قیمتهایی که بسته به شهر و منطقه شما و اینکه آموزش دهده چه کسی است متفاوت است . از صد هزار تومان تا چند میلیون تومان . در این نوشتار بطور اختصاصی به قیمت کلاس کیک پزی می پردازیم و در ادامه راهکارهایی را به شما برای انتخاب بهترین قیمت کلاس کیک پزی در شهر تهران ارایه می دهم.

کلاس غیر حضوری ( آفلاین ) ۲۴ آیتم جذاب کیک های عصرانه و کافه ایی

تفاوت هزینه ها و قیمت کلاس کیک پزی

امروزه حتی دیده می شود که برای جذب هنرجو ، کلاس های رایگان هم تشکیل می شود و یک رسپی عمومی را در همه جا به رایگان در دسترس است به هنرجو می دهند و هنرجو کلی ذوق و شوق می کند. اما در دنیای حرفه ای کیک پزی ، رسپی ها ی کیک دارای انواع مختف در طعمهای متنوع هستند و مطمنا در هیچ کلاسی همه این تنوع را نمی شود تحت پوشش قرار داد و یا یاد گرفت.

پس اختلاف قیمت ها یکی ناشی از همین تنوع است . اگر می خواهید بصورت حرفه ای کیک پز شوید باید دائما در حال بروزرسانی خود باشید . اما هزینه سنگین کلاس های حضوری و نداشتن تنوع نمی تواند راهکار مناسبی برای شما باشد. پس راهکار چیست ؟

کلاس آنلاین آموزش کیک پزی سودلیشز

برای این کار ما راهکار مناسبی برای شما مهیا کرده ایم . ما بصورت فصلی و دوره ای یک سری کلاس های آنلاین کیک پزی را برگزار می کنیم که در ان تنوع های مختلف کیک پزی را قرار داده ایم . این دوره ها دارای قیمت بسیار مناسبی است . البته این دوره ها دائما بروزرسانی می شود و شما با شرکت در این دوره ها می توانید گام مهمی در راستای حرفه ای شدن بردارید . این کلاسها جوری طراحی و ارایه می شوند که در آن دیگر کیفیت فدای قیمت نمی شوند و واقعا ارزنده و باارزش هستند و شاید با کلاسهای میلیونی برابری کنند ولی در دوره های دلیشسز با هزینه های متعادل تری می توانید یاد بگیرید .

مطلب مرتبط خواندنی دیگر >>>  آموزش کیک پزی

دوره ی آموزش کیک پزی بصورت آنلاین و غیر حضوری

کیکها دارای انواع و مدلهای مختلفی هستند . از تنوع کیکهای نئو کلاسیک گرفته تا فراوانی طرحهای مختلف پاند کیکهای شکلاتی ، می تواند انگیزه ای باشد برای شرکت در دوره آموزش کیک پزی مجموع سودلشیز .

این دوره های بصورت جز به جز برگزار می شود که برای اینکه بتوانید نوع و مشخصات این کیک ها و دوره های آموزشی آنها را دریافت کنید می توانید اینستاگرام مجموعه سودلشیز را دنبال کنید . در ادامه برخی از آیتمهای آموزش کیک پزی سو دلیشز را برایتان ذکر می کنم.

کیک هویج کاراملی خوشمزه😍😋

کیک هویج شکلاتی
کیک هویج شکلاتی

آموزش کیک باقلوا

آموزش کیک باقلوا
کیک باقلوا


چرا آموزش غیر حضوری کیک پزی در سودلیشز

الف) پشتیبانی مادالممر!

اگر در بازار کار شیرینی و کیک باشید باید بدانید که پشتیبانی مادالمعر در این حوزه چقدر مسئولیت سنگینی است و کمتر مربی و آموزشگاه های راضی به اینکار می شود . ولی مجموعه سودلشیز با توجه به تکیه بر آموزش های اصولی خود چنین تضمینی را برای هنرجویان خود ارایه می دهد که می تواند خیال هنرجو را تا ابد راحت کند.

ب) تجربه 12 ساله

شما با شرکت در دوره های آنلاین کوکی سودلشیز از حاصل و تحربه 12 سال کوکی پزی حرفه ای ، نهایت استفاده را خواهید برد و این برگ برنده ای است برای تجربه های شیرینی شما از پخت شیرینی و کیک.

هزینه کلاس کیک پزی سودلیشز

نام حرفهکلاس غیر حضوری کوکی
پیش نیازندارد
مدت زمان آموزش… ساعت
شهریه180000 تومان
تاریخ شروع دورهبا واحد ثبت نام سودلشیز هماهنگ شوید.
قیمتها و آیتمها ممکن است دچار تغییرات شده باشند با سودلشیز هماهنگ کنید.

توضیحاتی کلی در مورد کلاسهای سودلیشز

وقتی تصمیم به آموزش آنلاین در مجموعه ما قوت گرفت با دقت و وسواس کامل شروع به فعالیت کردیم . تمام دوره های که در دوازده سال آموزش و فعالیت در این زمینه داشتیم تک تک اعضای مجموعه بهترین و بی نظیرترین رسپی ها را برای آموزش انتخاب کردیم . هر رسپی با رسپی دیگر کاملا متفاوت و از طعم های خاص برخوردار است .
در این رسپی ها شما از سری زنی ها و کارهای مشابه بازاری اثری نمی بینید . برای مثال در بازار کار آموزشی خیلی دیده می شود که برخی با صد گرم کردن آرد یکی رسپی و یا با پنجاه گرم اضافه کردن پنیر ، رسپی ها مختلفی تهیه می کنند و شعور هنرجوی کار بلد را به سخره می گیرند .
یا کلاسهایی را به ما گزارش داده اند با قیمت بسیار پایین و بدون پشتیبانی ، وقتی که بیشتر جویا می شویم می بینیم که اکثر رسپی ها گفته شده با دستور طرز تهیه کاملا غلط به خورد هنرجو داده شده است .
از این دست هنرجویان کم نداشتیم که وقتی طرز تهیه درست یک کوکی را می گفتم جبهه گیری خاصی را مشاهده می کنیم و وقتی بررسی می کنیم می بینیم که آموزش های غلط از جاهای دیگر ، ملکه ذهن هنرجو شده است و این کار را برای هنرجو و ما سخت و سختر می کند . زیرا که باید در ابتدا آموزش های غلط را از حافظه هنرجو پاک شود تا بشود آموزش های اصولی و صحیح را جایگزین آن کرد .

مطلب مرتبط خواندنی دیگر >>>  آموزش کیک دکواز پسته فرانسوی

با شرکت در دوره آموزش آنلاین کوکی سودلیشز ، مهارت پخت و طرز تهیه حرفه ای ، انواع کوکی ها را بخوبی فرا خواهید گرفت . این دوره ها ی غیر حضوری و آنلاین مناسب همه افراد می باشد چه کسانی که می خواهند تجربه ی خوشمزه ای از طرز تهیه کوکی ها داشته باشند و چه کسانی که دنبال کسب درآمد در بازار کار هستند .


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.3]
آموزش آنلاین کیک پزی و شیرینی
آموزش آنلاین کیک پزی و شیرینی
با عشق آموزش میدیم با انصاف تقدیم می کنیم به خواست خدا و شرط حیات پشتیانی دائم است .

2 Comments

  1. blank نورا پهلوان گفت:

    با درود
    لطفا قیمت‌های کامل دوره‌ را در سایت درج بفرمائید.
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *